Bose QuietComfort 35 (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bose QuietComfort 35 (Zwart) Review

MarcoKreeft 6 juli 2017, 4.476 views Product gekocht

Bose QuietComfort 35 (Zwart)

Ik was op zoek naar een goede koptelefoon waarmee ik in een drukke ruimte ( kantoor ) goed kon werken zonder afgeleid te worden. Zodra je de koptelefoon op zet merk je al dat je wat minder geluiden hoort, maar zodra je muziek afspeelt, hoor je bijna niets meer.

Pluspunten

• Zuiver en vol geluid
  • Case die erbij zit is super handig
  • Draadloos
  • Maar je kan ook voor de kabel kiezen
  • Comfortabel

Minpunten

• Prijs, maar hij is het waard!

Ik was op zoek naar een goede koptelefoon waarmee ik in een drukke ruimte ( zoals op kantoor ) goed kon werken zonder afgeleid te worden.
Dat lukt met deze koptelefoon wel! Zodra je de koptelefoon op zet merk je al dat je wat minder geluiden hoort, maar zodra je muziek afspeelt, hoor je bijna niets meer. Alleen de echt harde geluiden, en geluiden van dichtbij hoor je door de muziek heen. Ik heb regelmatig gehad dat ik na een aantal uur vergeet dat ik op kantoor ben, tot ik de koptelefoon af zet. Kortom, hij is perfect voor mijn situatie.

Toen ik de QC35 had opgehaald bij de winkel, moest ik een stuk lopen door een drukke winkelstraat. Ik besloot hem gelijk op te zetten. Ik heb werkelijk niemand horen praten, zelfs de orgel hoorde ik niet.

Ik was in het begin een beetje sceptisch over audio via bluetooth, maar Bose heeft deze twijfel weggehaald met dit product! Wat een geluid! En omdat de ACR zo goed werkt, hoeft de muziek niet hard om het goed te horen. Dit scheelt, want aan mijn linker oor heb ik al een lichte gehoorbeschadiging.

Nu moet ik toegeven dat ik een Bose fanboy ben, maar ik heb ook de Sony tegenhanger geprobeerd in de winkel. Deze had net niet de juiste weergave voor mij. Als iemand die veel met muziek bezig is, kan ik de QC35 zeer aanraden.

Heb jij ook een Bose QuietComfort 35 (Zwart)?

De noise cancellation werkt ook met name op repeterend geluid, geroezemoes kan daar nog onder vallen, maar op met name motorgeluid en dergelijke werkt het heel goed. Iemand die naast je zit te bellen heeft geen repeterend geluid tot gevolg en zul je dus nog horen (minder hard wel doordat ze vrij goed afdichten).
De geluiden die het beste worden weggefilterd zijn eentonig, zoals een vliegtuig motor. Zodra er veel fluctuaties in het geluid zit wordt het moeilijker om het beste anti-geluid te produceren.

Daarom blijven stemmen een moeilijk verhaal, maar het wordt wel aanzienlijk zachter vind ik zelf.

Daarbij hebben wij bij Bose (ja ik werk voor Bose) wel producten waarin jezelf kunt bepalen hoeveel van het omgevings geluid je wilt wegfilteren, ideaal voor als je toch de buiten wereld wilt horen in het verkeer bijvoorbeeld. De QC30 link