HTC One M8s Grijs

Specificaties 5" • 1920x1080 (Full HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

HTC One M8s Grijs Review

macrobody 5 juli 2017, 295 views Product gekocht

HTC One M8s Grijs

Mooi uitgevoerde smartphone met een snelle processor en een goede display.

Pluspunten

• uitvoering
  • processor

Minpunten

• batterij(duur)
  • gesprekskwaliteit
  • standaard rom

Na nog geen twee jaar is het over met de batterij. Uiteraard is de garantie op de accu maar 12 maanden. Dan zit die accu ook nog eens helemaal ingebouwd dus niet zomaar te vervangen.
Ik had de telefoon juist gekocht vanwege de goede reviews over de batterijduur. Helaas viel dat voor mij vanaf het begin al wat tegen. De telefoon moest sowieso elke avond aan de oplader en later zelfs al na een halve dag. Nu ben ik wel iemand die de telefoon de hele dag door gebruikt en niet eens om te bellen. Vaak om op afstand mijn laptop te bedienen. Dit soort activiteiten slurpt energie van de batterij.
Aan alle bloatware van HTC kan het niet liggen want al snel de ROM vervangen door een custom ROM. Helaas gaf die veel problemen met de SD card.
Dan hou je nog 8 GB intern over en dat blijkt niet echt veel.
Prijs/kwaliteit is onvoldoende. Ik zou deze smartphone aanraden voor een lichte gebruiker die een mooie smartphone wil hebben.

Heb jij ook een HTC One M8s Grijs?