Lenovo ThinkVision ThinkVision P24h Zwart - Reviews

Specificaties 23,8" • 2560x1440 (Quad HD) • 60Hz • IPS • 4ms - Bekijk alle specificaties

Lenovo ThinkVision ThinkVision P24h Zwart Review

Swelson 5 juli 2017, 1.129 views Product gekocht

Lenovo ThinkVision ThinkVision P24h Zwart

Twee modellen in gebruik. Prima monitors, zeker voor de prijs.

Pluspunten

• macbook opladen via USB C
  • hoge resolutie
  • prijs/kwaliteit verhouding
  • USB (A) hub

Minpunten

• bouwkwaliteit is ok
  • alleen USB-C kabel meegeleverd, geen Displayport of HDMI
  • pixels zijn vrij klein

Ik heb twee van deze monitors aan mijn Macbook Pro hangen.

Levert voldoende vermogen om macbook pro 15" mee op te laden.

IPS paneel, dus prima kleuren en inkijkhoeken

USB hub: kun je je USB A apparaten op aansluiten

Let wel op: Deze monitor is bijna 24". Ik zit af en toe te turen naar de kleine tekst op het beeldscherm. Een kleiner formaat moet je echt niet kiezen bij deze resolutie. 25" - 27" is misschien wel beter voor deze resolutie.

Heb jij ook een Lenovo ThinkVision ThinkVision P24h Zwart?

Kleine pixels :?

Ik denk eerder dat je instellingen voor het schalen van het beeld niet goed staan
Klopt het dat de randen niet zo dun zijn als ze lijken? Ik las namelijk over 27 inch versie dat het plastic wel dun is, maar dat het scherm zelf (dus de pixels die daadwerkelijk aanstaan) niet helemaal tot de rand komen, waardoor de effectieve bezel dus toch een stukje dikker is. Is dat bij deze 24 inch versie ook zo? (Zie deze link)

[Reactie gewijzigd door city17 op 27 oktober 2017 10:37]

Zie de productafbeeldingen bij dit product. Die zijn vrij waarheidsgetrouw. Inderdaad een dunne kunststof rand, vervolgens de glasplaat. De pixels van het scherm komen echter niet helemaal tot de rand van de glasplaat.
Dank. Heb je er geen last van als je 2 monitors naast elkaar zet?
Nee, totaal niet. Ik zie het niet meer als ik aan het werk ben met deze schermen naast elkaar.
Begrijp ik goed dat je twee kabels in je MBP hebt gestoken?
Kun je geen gebruik maken van daisy chaining zodat je slechts 1 kabel in je MBP hoeft te steken?
Idd twee kabels in MBP. Monitor heeft maar 1 USB-C poort volgens mij.
Maar dan wel een displayport uit die je weer kunt gebruiken?