Specificaties Socket AM4 met AMD B350 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 Review

Pjetor 3 juli 2017, 328 views

Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 (Product gekocht)

Prima product. icm Ryzen 7 1700 en Corsair Vengeance LED Red, Corsair 550mx Draait 3,6ghz en 3200mhz redelijk stabiel. Heel af en toe 3x nodig om op te starten. Geen idee waar het zo aan ligt. Waarschijnlijk de combinatie 3200mhz en 3,6gzh.

Pluspunten

• Goede prijs
  • RGB diverse mogelijkheden
  • Overzichtelijke bios

Minpunten

• Af en toe onstabiel op basis huidige settings.

Heb jij ook een Gigabyte GA-AB350-GAMING 3?

Het vaker nodig zijn om te starten kan aan je voeding liggen. Nadat ik deze had vervangen heb ik ditzelfde euvel niet meer!

Had een 550w voeding er in, nu een Corsair RM750x icm 3200MHz Corsair ram, Ryzen 5 1600 en GTX970.

[Reactie gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 2 augustus 2017 14:21]

Hmm thanks voor de reactie. Dat idee had ik ook al, maar een corsair 550w zou toch voldoende moeten zijn?
Vraag me af of de voeding nog om te ruilen is.
Dat dacht ik ook - ben geen expert, maar misschien pakt ie bij boot even veel?
Op m'n Corsair RM750x zit 10 jaar garantie, proberen waard om even uit te zoeken :)
Ja, het is alleen bij het opstarten dat ie het zo doet. Verder geen problemen. Geforce 750ti vraagt ook niet zoveel.