Specificaties Gamingstoel - Bekijk alle specificaties

Noblechairs EPIC Gaming Chair, Zwart/Groen Review

Equazor_ 29 juni 2017, 457 views

Noblechairs EPIC Gaming Chair, Zwart/Groen (Product gekocht)

Prima stoel met een zeer goede afwerking.

Pluspunten

• Veel instel mogelijkheden
  • Afwerking PU leer
  • Stevig aluminium frame
  • Oogt niet te schreeuwerig

Minpunten

• Kussen voor de onderrug te dik
  • Hard zitvlak, al wordt dit beter na een paar weken

Ik heb deze stoel gekocht in de uitvoering Zwart/Rood en heb hem nu ongeveer 1 maand in gebruik.

Na bijna 7 jaar gebruik te hebben gemaakt van een simpele stoel van de Ikea heb ik toch besloten om en betere te halen.

Ik heb ook gegeken naar stoelen van AKracing en DXracing maar vond deze te opzichtig met het uiterlijk.

Het in elkaar zetten van de stoel neemt ongeveer 15 minuten in beslag.

Het is altijd afwachten hoe kustleer er uit ziet en voelt maar ik moet zeggen dat de kwaliteit hiervan zeer goed is.
Ook is het PU leer geperforeerd zodat de stoel niet warm aan voelt na een lange game sessie.

De stoel zitting is vrij hard maar na een maand gebruik is dit wat beter/zachter geworden.

Er wordt een nek kunnen en een rug kussen met de stoel meegeleverd zoals we wel kennen van andere merken.
Dit is ook eigenlijk mijn enige minpunt, het nek kussen gebruik ik wel maar het rug kussen vind ik te dik waardoor ik deze ook niet gebruik.
Het is verder ook niet nodig want ook zonder zit hij prima.

Ik ben zelf niet lang, 1.76 mtr en dat is toch wel de minimale lengte voor deze stoel.
Op de laagste stand (50cm) kan ik mijn voeten netjes recht op de grond zetten.

Tot nu toe ben ik erg tevreden over deze stoel en kan ik hem zeker aanbevelen.

Heb jij ook een Noblechairs EPIC Gaming Chair, Zwart/Groen?