HP Pavilion p6260nl (VS180AA) Review

hunter1970 28 december 2009, laatste update op 29 december 2009, 1.802 views

HP Pavilion p6260nl (VS180AA)

Pluspunten

• grote snelheid
  • gebuikersgemak
  • zeer goede prestaties
  • solide
  • fluisterstil

Minpunten

• heb ik nog niet kunnen ontdekken....

Features Score: 5
Ik ben zeer tevreden over de HP Pavilion 6260! Hij is supersnel, ziet er tijdloos, bijna chique (piano-zwart lak) uit. Hij kan moeiteloos zware programma's gelijkertijd draaien.

Qua bedieningsgemak verdient HP ook een pluim met de PC Dock die je een duidelijk overzicht verschaft van wat je allemaal met de 6260 kan. Met de HP Support Assistent onderhoudt je en, indien nodig, optimaliseer je de pc met een paar drukken op de knop. Erg handig!

Naast het Windows Media Center kan je ook gebruik maken van de HP MediaSmart.

Grappig is de Magic Desktop, met geanimeerde figuurtjes voor gebruik van kinderen.

De 6260 is uitgerust met Windows 7, een verademing vergeleken met Vista. Alle hardware draait er goed op.

De prijs-kwaliteit is denk ik goed te noemen. De 6260 heb ik aangeschaft met de bedoeling hier een aantal jaren gebruik van te maken. Qua kwaliteit denk ik dat dat geen probleem zou moeten zijn.

Heb jij ook een HP Pavilion p6260nl (VS180AA)?

Erg jammer dat deze desktop niet meer gelist staat op pricewatch. Ik had deze al een tijdje op het oog, en was al aan 't sparen. De goedkoopste i7 van HP is nu meteen een paar honderd euro duurder.