XFX GeForce 9800 GT 512MB DDR3 Standard Review

Lycrizz 28 december 2009, 598 views

XFX GeForce 9800 GT 512MB DDR3 Standard

Pluspunten

• Goede cooling,ziet er mooi uit

Minpunten

• Kaart is erg lang

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb zelf een GTS250, mijn broertje heeft een 9800GT Van XFX,Die heb ik een weekje geleend om te testen.De prestaties zijn goed,ik heb de benchmark in het spel GTA IV Gedaan,daaruit kwam 30fps gemiddelt uit,met alles op hoog.De fan kun je ook stellen met Rivatuner,dan is de videokaart maar liefs 8 graden cooler ingame!!!!Voorderest,in alle games kan je ze op hoog spelen met een dikke 60 fps.Kortom,prijs is top,videokaart kwaliteit is ook top! Zeker een aanrader voor mensen die niet alteveel geld uit willen geven!!Ik heb er 90 voor betaalt.

Groetjes

Lycrizz

Heb jij ook een XFX GeForce 9800 GT 512MB DDR3 Standard?

Voor € 90,- is het mogelijk om een modernere videokaart te kopen, uit een lagere klasse bij AMD bijvoorbeeld, die toch dezelfde prestaties kan leveren als deze (gedateerde) kaart.
En vooral eentje die minder energie verbruikt.
zo`n HD 5750 ongeveer zelfde prijsklasse en meer performance en DX 11 ready :P

[Reactie gewijzigd door Xanquezer op 28 december 2009 20:30]

Je kunt bij een review er ook voor kiezen om alleen een beoordeling te plaatsen. Als je tekst toevoegt doe het dan op een goede, duidelijke, objectieve manier met feiten en resultaten erbij.
Hoi, misschien moet je wat meer redenen geven waarom jij hem goed vind, want naar mijn mening is de 9800 GT gewoon een gerebrande 8800 GT, en van elke kaart kan je de fan instellen. Misschien een keer naar ander reviews kijken, hoe zij het doen.
Zeer korte review. Moeilijk te lezen door: geen alinea's, vele onnodige leestekens en spellingsfouten. Als ik jou was zou ik beginnen met kopjes. Onder deze kopjes doe je tekst die relevant is aan het kopje. Wat foto's toevoegen om je teksten duidelijker te maken.

Kijk anders eens naar andere uitgebreide reviews. Dit zal je waarschijnlijk heel erg op weg helpen :)
Misschien is het leuker en handiger voor de reviewer als mensen met opbouwende kritiek komen.
Voldoet dit uberhaupt wel aan de criteria van een uitgebreide review (aantal woorden)? Lijkt me sterk...dit is geen review, maar een op papier gezette persoonlijke mening, waardeloos als review dus: 1 ster(retje).

Grappig trouwens dat je deze kaart 'erg lang' vindt...