JBL Creature II 2.1 (Zwart) Review

ChewbeccaNewbie 18 november 2005, 731 views

JBL Creature II 2.1 (Zwart)

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen, zeer goed geluid en een zeer stijlvol uiterlijk..!!!

Minpunten

• Geen..

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 5
Geweldig om te horen wat voor een geluid twee van zulke kleine speakertjes voort kunnen brengen. Eigenlijk schrok ik me kapot bij het uitpakken dat ze zo mini waren. Eenmaal aangesloten was ik echter zeer prettig en blij verrast. Gewoonweg super..!!!

Naast het geweldige en zeer heldere geluid zien ze er uiteraard bijzonder strak uit en misstaan ze op geen enkele computertafel. Alsof je samen met je grote vriend Darth Vader aan tafel zit.

Een aanradertje voor iedereen die van een goed helder geluid wil genieten, niet te veel gerommel wil met allemaal kabels voor meerdere speakers en een stukje stijlvolle kunst naast z'n monitor wil hebben..

Heb jij ook een JBL Creature II 2.1 (Zwart)?

Over het stijlvolle uiterlijk valt sterk te twisten vind ik :)
Ik neem aan dat het over deze speakers gaat?

Ik heb ze al eens zien staan in de lokale Mediamarkt en ik vond ze ten eerste enorm lelijk maar ze klonken naar mijn mening ook niet echt lekker. Nu ben ik totaal geen audiofiel, gewoon een muziekliefhebber maar er miste toch iets. En de prijs (maar dat ben ik gewoon van de Belgische mediamarkt) was te hoog in verhouding tot wat er geboden werd.