Specificaties 6" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia XA1 Ultra Zwart Review

27Marjolein 26 juni 2017, 581 views

Sony Xperia XA1 Ultra Zwart (Product gekocht)

Premium gevoel voor de prijs van mid-range! Ik ben heel blij met deze telefoon; hij is snel, mooi en opvallend.

Pluspunten

• Batterij gaat bij intensief gebruik 2 dagen mee
  • Snelheid!
  • Android 7
  • USB-C en snel opladen
  • Sony geluidskwaliteit ♥
  • Design is zoals altijd mooi
  • Matte achterkant vermindert vingerafdrukken
  • Camera's zijn beide geweldig + echte flitser voorop

Minpunten

• Formaat kan voor sommigen onhandig zijn
  • Niet waterdicht
  • Geen vingerafdrukscanner

Premium gevoel voor de prijs van mid-range!

Ik ben heel blij met deze telefoon; hij is snel, mooi, opvallend en Sony is vrijwel het enige merk dat snapt hoe je "borderless" schermen moet maken door het behouden van bezels aan boven- en onderzijde. Helaas geen vingerafdrukscanner en ook niet waterdicht, maar dat is voor mij bijzaak. Het toestel is heel groot, dus niet voor iedereen weggelegd. Er is echter wel mogelijkheid om hem beter met één hand te kunnen bedienen. Het beeldscherm en zijn kleurenweergave is indrukwekkend, ondanks dat Sony nog steeds lcd schermen gebruikt. Ik heb al meerdere Sony telefoons in bezit gehad en vind dat ze met dit toestel toch wel echt hebben laten zien wat ze kunnen. ♥

Heb jij ook een Sony Xperia XA1 Ultra Zwart?