Specificaties 4GB GDDR5 • DP, 2x DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

Asus Republic Of Gamers Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB Review

Tilebos 25 juni 2017, 347 views

Asus Republic Of Gamers Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB (Product gekocht)

Voor rond de 170 euro, voor budget systemen een zeer goed presterende kaart. Blijft onder load onder in OC mode onder de 50 graden. Koeler is ook niet hoorbaar. Speelt BF1 ook moeiteloos weg op 1080P. Ook 1440P rond de 50/60 FPS op Low/Med. settings.

Pluspunten

• Backplate
  • Mooi uiterlijk
  • RGB verlichting
  • 1080P Killer
  • Oogt als een mid/highend GPU
  • Wordt niet warm onder load
  • E-sport games alles op ultra te spelen.

Minpunten

• geen 1440P kaart
  • Voedingslampje altijd aan.
  • Prijs kan beter voor deze prestaties

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Hallo Luitjes,

Mijn eerste review ooit! :D en die schrijf ik over de GTX 1050 TI van Asus Strix!.

Ik ben niet echt een techneut! Dus daarom heb ik de review ook zoveel mogelijk op mijn eigen manier geschreven.

Zoals je kunt zien bij de laatste twee afbeeldingen, met custom settings is BF1 op gemiddeld 100 FPS te spelen! voor 170 euries is dat best wel tof!

Conclusie : Voor deze prijs en met een monitor resolutie van 1920x1080 vind ik deze kaart best wel goed presteren! :D

Op of aanmerkingen? let me know! ik sta ten alle tijden open voor tips en opbouwende kritiek!

Groetjes,
Thijs

Heb jij ook een Asus Republic Of Gamers Strix GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB?

Zet VSync in BF1 uit en je hebt er meteen 10-20FPS bij.
Thanks ! ik zal je vertellen dat ik meestal zonder V-sync speel. Alleen had alle instellingen ge-reset, en daarna gaan tweaken met de settings. Ben het vast vergeten uit te zetten :P !