Philips 43PUS6401 Zilver

Specificaties 43" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 43PUS6401 Zilver Review

akooijman 25 juni 2017, laatste update op 21 juli 2017, 219 views Product gekocht

Philips 43PUS6401 Zilver

Prima beeld, ambilight is leuk, standaardinstellingen zijn voor zowel beeld als ambilight knudde. Dolby geluid speelt niet goed af op mijn Denon AVR X2000 systeem. Internet, satelliet en kabel spelen alleen in stereo. Kodi speelt wel Dolby 5.1 films goed af.

Pluspunten

• Nette opbouw
  • Voldoende poorten
  • Android TV

Minpunten

• Dolby problemen.
  • Hikjes in het geluid.

Prima beeld, ambilight is leuk, standaardinstellingen zijn voor zowel beeld als ambilight knudde. Neem een paar uur de tijd om de instellingen naar je wens aan te passen.
Dolby geluid speelt niet goed af op mijn Denon AVR X2000 systeem: Internet, satelliet en kabel spelen alleen in stereo terwijl de versterker netjes automatisch lijkt te schakelen tussen Dolby, DTS NEO en Stereo.
Kodi (een van de Android Apps) speelt wel Dolby 5.1 films van mijn netwerkschijf goed af, in surround.
Android TV heeft niet heel veel apps, maar voldoende. Streamen en youtube bedienen vanuit google chrome en android werkt bijna vlekkeloos.
Soms ook hikjes in het geluid, alsof de lipsync of Dolby zich opnieuw instelt. Bij mijn oude Sony Bravia icm met Ziggo Horizonbox en X2000 nooit last van gehad. Het lijkt dus aan de philips te liggen - er wordt op internet geklaagd over Netflix en (geen) Dolby.
Erg jammer. Als dit goed werkt is het een subliem toestel.

Heb jij ook een Philips 43PUS6401 Zilver?