Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Skullcandy NBA Ink'd 2 (Wit, Zwart) Review

erikjuhcool 23 juni 2017, 106 views

Skullcandy NBA Ink'd 2 (Wit, Zwart) (Product gekocht)

In 1 woord Geweldig!

Pluspunten

• Pasvorm
  • Geluidskwaliteit
  • Design
  • Gaan lang mee
  • Niet duur

Minpunten

• Geen

Na een tijdje op JBL oortjes overgestapt te zijn toch weer Skullcandy besteld. Dit vooral vanwege de pasvorm. Ze zitten meteen goed! Bij in-ear oortjes is het belangrijk dat het omgevingsgeluid goed afgesloten word.

Bij mijn vorige JBL oortjes was ik soms minutenlang bezig voordat deze goed zaten.
Ik heb alle meegeleverde maten (verschillende grootte dopjes) uitgeprobeerd, geen van deze zaten meteen goed. Bij deze Scullcandy's zit het altijd meteen goed.Ook het mooie volle geluid met volle bass spreekt mij aan in deze Skullcandy's. En de prijs, vind ik voor de kwaliteit nog aan de lage kant. Ik zou hier ook 30 of 40 euro voor neertellen.

Heb jij ook een Skullcandy NBA Ink'd 2 (Wit, Zwart)?