Honor 6X (3GB ram) 32GB Zilver

Specificaties 5,5" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Honor 6X (3GB ram) 32GB Zilver Review

Zybertweak 21 juni 2017, laatste update op 10 oktober 2017, 443 views Product gekocht

Honor 6X (3GB ram) 32GB Zilver

Ik heb op 18 Mei voor 180 euro (Sept2017150euro) de Chinese versie: Honor 6X BLN-AL10 5.5 Inch Dual Camera 3GB RAM 32GB ROM Kirin 655 Octa core 4G gekocht via aliexpress . Ik wilde een betere camera dan mijn Huawei G7 en dat is gelukt want hij schiet mooie foto's!

Pluspunten

• Uitstekende camera
  • Goede prijs
  • Android 7
  • Batterij gaat 2 dagen mee
  • Helder scherm, prima auto brightness
  • Snelle vingerafdruk sensor, Oogcomfort functie
  • Backup van Huawei over te zetten op Honor
  • Prima 4g,snelle wifi, goede bluetooth, snelle gps fix

Minpunten

• Moest bij mijn versie wat Chinese apps verwijderen /uitschakelen. Was niet al te moeilijk.
  • Ik had gelukkig geen douane heffing maar dat kan dus ook anders zijn..
  • geen NFC

Even een update, inmiddels heb ik de telefoon 4 maanden in gebruik en hij werkt nog steeds uitstekend. Recentelijk nog een update ontvangen met google beveiliging patches augustus 2017 dus dat is fijn. Heb hem weleens een aantal keren hard laten vallen maar dat heeft geen effect gehad op de telefoon dus het kan tegen een stootje, (hij heeft wel een cover). Ik gebruik hem verder ook tijdens hardlopen en daar houd hij ook prima bij hoe ik ben gelopen. Wat betreft stabiliteit is de telefoon ook uitstekend, heb nog geen enkele happering of vertraging meegemaakt en ben een tevreden gebruiker van de emui schil waarvan inmiddels versie 5 erop staat. Ook was het fijn dat ik met de huawei backup app alle applicaties, instellingen en de startschermindeling van de backup van mijn huawei telefoon zonder problemen kon overzetten/herstellen op de Honor. Ik kijk uit naar de Honor 7x die in December in China op de markt gaat komen voor rond de 230 dollar(32gb versie) en 270 voor de 64gb versie,

Heb jij ook een Honor 6X (3GB ram) 32GB Zilver?