JBL Synchros E50BT (Rood, Zwart) Review

yaro30383 18 juni 2017, 335 views Product gekocht

JBL Synchros E50BT (Rood, Zwart)

Het geluid is prima en de accuduur ook. Maar op het gebied van bouwkwalitiet valt er weinig goeds te zeggen over deze koptelefoon.

Pluspunten

• accuduur

Minpunten

• Zeer slechte bluetooth verbinding
  • Zeer slechte bouwkwaliteit
  • Het snoer geeft meestal alleen rechts geluid

Bij de eerste e50bt die ik had was het klik systeem waarmee de koptelefoon altijd het juiste formaat heeft binnen een week kapot. Het bluetooth signaal was ook niet sterk en stoorde vaak. Na 9 maanden gebruik brak de hoofdband doormidden waarna gelukkig door garantie een nieuwe kreeg. Bij deze was het kliksysteem ook binnen een week kapot. En het bluetooth signaal is dit keer nog slechter. Ik kan niet een een nummer luister zonder dat de koptelefoon meerdere keren wegvalt. En via het snoer werkt het niet want alle telefoons waarbij ik het heb geprobeerd (Honor 6, Lumia 530, UMI Z pro, UMI Super, iPhone 6, HTC Incredible S, iPhone 4s) komt er alleen rechts geluid uit. Alleen via mijn computer krijg ik aan beide kanten geluid. Het geluid via het snoer is verder prima, maar draadloos zit er veel minder bas in. Al met al is het geluid voor zn prijs zeker voldoende maar de bouwkwaliteit is zo slecht dat ik deze koptelefoon aan niemand aan kan raden.

Heb jij ook een JBL Synchros E50BT (Rood, Zwart)?