Asus TA-885 (ATX, Geen PSU, Zilver) Review

topaj 22 december 2009, laatste update op 25 december 2009, 250 views

Asus TA-885 (ATX, Geen PSU, Zilver)

Pluspunten

• Goedkoop
  • Netjes en basic

Minpunten

• Slordig naast front USB een 1394 slotje, die dicht is gemaakt.
  • Zie foto's

Deze behuizing heb ik besteld via Azerty, omdat mijn 25 jaar merkloze behuizing een beetje geel werd.
Meestal kijk ik naar het scherm ipv naar de behuizing, zeker omdat 'ie onder mijn bureau staat, dus moest 'ie een beetje goedkoop zijn.

Ik ging opzoek, en kwam deze tegen.
Ik heb deze besteld omdat hij veel plaats had voor harde schijven (handig voor mijn RAID 0), en er voor mijn mening mooi uitzag. Binnen een week had ik hem binnen, samen met was extra geheugen.

Ik heb hem nu een paar maand, en bevalt me zeer goed, zeker omdat 'ie niet zoveel herrie maakt,
wat me ook erg bevalt is de front USB en front Audio. Een klein nadeeltje is dat er geen poort zit bij de 1394 (firewire), maar is wel netjes dichtgemaakt.

Binnenkant is netjes en ruim, ze hadden alleen wel de kabeltjes mogen binden, 't was namelijk 1 grote snoerenboel. Aan/Uit knop heeft een mooie blauwe led verlichting, en ziet er fraai uit.

Heb jij ook een Asus TA-885 (ATX, Geen PSU, Zilver)?

Een kap? Ik vroeg me af wat je bedoelde, maar na het lezen van je "review" kwam ik er achter dat je een kast/behuizing bedoelde.

Wat meer foto's zouden wenselijk zijn, gezien een kast toch het meest zichtbare onderdeel van de pc is. Dat illustreert al meer wat je bedoelt met 'netjes en ruim' en 'snoerenboel'.

[Reactie gewijzigd door Thierry88 op 22 december 2009 20:20]