Specificaties koelpasta - Bekijk alle specificaties

Gelid Solutions GC-Extreme Thermal Compound Review

Nympho 7 juni 2017, laatste update op 12 augustus 2017, 47 views

Gelid Solutions GC-Extreme Thermal Compound (Product gekocht)

Ik heb allerlei koelpasta`s geprobeerd, maar de koelprestaties ten opzichte van deze Gelid Extreme, blijven 5/10 graden achter op deze uitmuntende koelpasta+ t gemak van aanbrengen (rijstkorrel methode) +achteraf verwijderen is voor mijn een winnaar en ook niet elec. geleidend . http://www.tomshardware.com/reviews/thermal-paste-performance-benchmark,3616-11.html Geprobeerd; CoolerMaster standaard/Artic MX-2 en MX-4/Nexus/Akasa/RobTools 25gr. .

Pluspunten

• makkelijk verwijderbaar
  • goed smeerbaar+spateltje bij gevoegd
  • koelt bijna als de allerbeste, goed genoeg voor mij

Minpunten

• maar 3,5 gram
  • pasta als die zo uit de spuit komt, is niet goed uitstrijkbaar met de spatel, opwarmen van te voren is een vereiste dan, of de rijstkorrel methode gebruiken

Koelvermogen Score: 5

Heb jij ook een Gelid Solutions GC-Extreme Thermal Compound?