Gelid Solutions GC-Extreme Thermal Compound

Gelid Solutions GC-Extreme Thermal Compound Review

Nympho 7 juni 2017, laatste update op 5 mei 2020, 693 views Product gekocht

Gelid Solutions GC-Extreme Thermal Compound

Ik heb allerlei koelpasta`s geprobeerd, maar de koelprestaties ten opzichte van deze Gelid GC-Extreme, blijven 5/10 graden achter op deze uitmuntende koelpasta+het gemak van, aanbrengen (rijstkorrel methode)+achteraf verwijderen is voor mijn een winnaar+ook nog eens niet elec. geleidend. http://www.tomshardware.com/reviews/thermal-paste-performance-benchmark,3616-11.html Geprobeerd; CoolerMaster std/Artic MX-2 en MX-4/Nexus/Akasa/RobTools 25gr. .

Pluspunten

• makkelijk verwijderbaar
  • goed smeerbaar (op hand temps)+spateltje bij gevoegd
  • koelt bijna als de allerbeste, goed genoeg voor mij

Minpunten

• maar 3,5 gram
  • pasta als die zo uit de spuit komt, is vaak niet goed uitstrijkbaar met de spatel, opwarmen van te voren is een vereiste dan, of de rijstkorrel methode gebruiken

Koelvermogen Score: 5

Heb jij ook een Gelid Solutions GC-Extreme Thermal Compound?