Seagate Barracuda, 2TB

Specificaties 2TB • 3.5" HDD (SATA-600) • 7.200rpm - Bekijk alle specificaties

Seagate Barracuda, 2TB Review

E65 5 juni 2017, laatste update op 6 april 2019, 2.039 views Product gekocht

Seagate Barracuda, 2TB

Prettige hdd, snel, stil en een prima prijs. Nu ruim een half jaar in gebruik en gezien de historie met uitval van seagate schijven, hoewel persoonlijk geen ervaring mee, valt deze schijf mij 100% mee. Edit: Nu bijna 2 jaar in gebruik en nog geen fouten. Zie Crystaldiskinfo afbeelding.

Pluspunten

• snel
  • stil
  • prijs

Minpunten

• Oem verpakking mocht dat echt een nadeel zijn......

Heb jij ook een Seagate Barracuda, 2TB?

0Anoniem: 776095
16 juni 2017 17:53
Is hij echt zo snel als in dat plaatje? Ziet er goed uit! 200MB/s+ read/write wil ik ook wel! Mijn huidige hdd doet 100 of zo met waardeloze endurance!
Het kan wat variëren maar hij is inderdaad zo vlot, dit zijn wel metingen aan een sata III controller.
0Anoniem: 776095
@E6516 juni 2017 21:03
Jeetje. Had ik van deze hdd's niet verwacht!
Die 2 TB's zijn wel prima maar die 3 TB's hebben al snel uitval.
Ze zijn inderdaad zo snel.