Roam Headphones Wired On-Ear Colours (Groen, Zwart) Review

KwinteeenNewbie 1 juni 2017, 84 views

Roam Headphones Wired On-Ear Colours (Groen, Zwart)

Prima product. Leuke uitstraling, mooi design. Goed geluid behalve bij techno.

Pluspunten

• Leuke kleur
  • Comfortabel
  • Goede tonen
  • Zachte kussen
  • Aanpasbaar qua grootte
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Geen draaibare oorschelpen
  • Geen aparte regelaar voor volume
  • Geen ingebouwde microfoon
  • Minder geschikt voor Techno

Enkele weken terug heb ik de ROAM hoofdtelefoon ontvangen in een leuke eenvoudige doos die een mooie uitstraling had.

De hoofdtelefoon zelf had een leuk kleurtje, een beetje kaki lichtgroen. Hij zit zeer comfortabel en heeft zachte kussens. Maar na 2 h begin je toch een beetje pijn te krijgen aan je oren.

Het enige minpunt qua comfortabelheid vind ik de oorschelpen, je kan ze niet draaien! En als dj vind ik dat toch belangrijk. Maar gelukkig heeft ie een leuk design dat veel goed maakt. Persoonlijk vind ik dat hij wat weg heeft van de Beats Studio.

Er komt een zeer mooi geluid uit de hoofdtelefoon behalve bij het beluisteren van Techno dan veranderd de kwaliteit wel aanzienlijk vind ik persoonlijk. Maar voor de rest is hij wel geschikt om te mixen. Je hoort de hogen en lage tonen goed en de middelste tonen ook!

Functionaliteiten heeft de hoofdtelefoon niet. Geen aparte regelaar voor volume of een ingebouwde microfoon. Wat ik jammer vind anders kon je de hoofdtelefoon nog gebruiken als headset.

Ik zou hem vooral aanraden aan mensen die een opzoek naar een normale hoofdtelefoon met een goeie kwaliteit voor een lage prijs. Maar als ik eerlijk moet zijn denk ik wel dat je voor het dubbele van de prijs een nog veel betere hoofdtelefoon kan kopen.

Heb jij ook een Roam Headphones Wired On-Ear Colours (Groen, Zwart)?