Biostar Racing X370GTN

Specificaties Socket AM4 • Mini-ITX • AMD X370 chipset - Bekijk alle specificaties

Biostar Racing X370GTN Review

bondue 1 juni 2017, laatste update op 7 juni 2017, 483 views

Biostar Racing X370GTN

Een goed product voor de prijs. en werkt prima voor mensen dat niet veel doet met BIOS en overclocken. Het RAM dat ik heb gekocht, wordt als compatibel vermeld, maar werkt niet bij de genoemde snelheiden. Het moederbord passeert de POST niet eens. UPDATE omdat price hooger wordt...

Pluspunten

• X370 op mITX
  • Goode plaatsing van headers
  • Geen spoelgeluid

Minpunten

• BIOS niet stabiel
  • box niet gesealed
  • IO backplate basic en dun
  • Compatible geheugen niet compatible
  • BIOS reset is met een jumper
  • BIOSTAR utilities werkt soms niet

Layout Score: 4
Het is een goed product voor de prijs.

Ik denk dat deze moederbord werkt prima voor sommige mensen dat niet overclocken of dingen in bios willen instellen maar dan zie ik ook niet de punt met een X370 moderbord te koopen in dat geval.

In vergelijking met andere fabrikanten zijn BIOSTAR slecht om BIOS-updates te verbeteren met compatibiliteitsverbeteringen en stabiliteitsverbeteringen

Ik raad mensen aan die spel / overclock / configure bios wachten op gigabyte en asrock equivalent met de B350 chipset, X370 is gewoon overkill voor ITX.
De extra PCIe banen worden niet echt gebruikt, tenzij u SLI of CrossFire gebruikt.

Update:
Als dit moederbord meer dan 130 euro kost, beveel ik het niet aan, omdat het niet veel meer functionaliteit biedt dan een B350 chipset op mITX.
Je bent beter af te wachten op asrock of gigabyte mITX.

Heb jij ook een Biostar Racing X370GTN?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Televisies