Audio-Technica ATH-M50X (Zwart) Review

Drowsy 25 mei 2017, 487 views

Audio-Technica ATH-M50X (Zwart)

Voor de audio freaks onder ons een zeer fijne koptelefoon. Goede bouw en een beetje zwaarder ( Vind ik fijn ).

Pluspunten

• Beetje zwaar
  • Goede bouwkwaliteit
  • Zeer goed geluid

Minpunten

• Meenemen niet altijd even makkelijk

Ik vind het een zeer goede koptelefoon om gewoon lekker naar muziek te luisteren of gewoon even lekker Netflix te kijken en nergens anders op letten.
Ik reis elke dag met de trein en dan is dit niet de ideale koptelefoon maar wel veel betere geluidskwaliteit dan de meeste draadloze koptelefoons.
Ik gebruik hem vooral om gewoon binnen achter mijn desktop te zitten en dan zoals ik al zei lekker te relaxen en of een potje gamen.
Dit is de 3e koptelefoon waar ik meer dan 100 euro aan uitgeef en beter dan de vorige 2 bij elkaar!

Zeker een aanrader voor elke audiofreak onder ons!

Heb jij ook een Audio-Technica ATH-M50X (Zwart)?