eTiger S3b-SV (Alarmsysteem met Camera) Review

Leonie71Newbie 23 mei 2017, 2.991 views

eTiger S3b-SV (Alarmsysteem met Camera)

Waardeloos product. Geen enkele hulp van de fabrikant.

Pluspunten

• Leuke uitstraling

Minpunten

• Plastic
  • Duur
  • Onduidelijk
  • Geen service

Kwaliteit Score: 3
Na dit alarm gekocht te hebben bij praxis enthousiast aan de slag. Niet dus. Eerst alles opgezocht op hun site ( Engels talig ) en uit geprint. Stap voor stap alles doorgenomen, alles opgehangen en stap voor stap aangesloten. Klaar! Ja dat dachten we. Camera's zitten op een aparte app op zich geeft dat niks. Daar was ook niets mis mee. Maar het alarm zelf is een ander verhaal. Dat doet van alles behalve wat het moet doen. Alles nagelopen gerecet opnieuw alles aangesloten maar niks werkte hoe het moest. Oh ja de buiten sirene die deet het wel. Terug naar de praxis die wisten van geen toeten of blazen. De fabrikant gebeld, uitleg gekregen, uitgevoerd, maar niks. Gemaild naar de fabrikant, kreeg antwoord in het Engels hoe je het aan en uit kunt zetten. Daar hebben we niks aan dat weten we hoe dat moet. Nog een mail gestuurd en tot op heden geen antwoord. Dus terug gebracht naar de praxis en geld terug gehad.

Heb jij ook een eTiger S3b-SV (Alarmsysteem met Camera)?

Zelf heb ik al 2jaar de ETiger S4 wat vergelijkbaar is (zonder camera) en ben er super tevreden van.
Ga een nieuwbouw plaatsen en was aan het rondkijken naar een ander systeem. Echter niets komt in de buurt van de prijs kwaliteit.
Echt super zonde dat je dit systeem teruggebracht hebt. Ik heb het systeem vandaag aangeschaft en binnen 3 uur was alles connected, via de bijgeleverde afstandsbedieningen en via de app op beide telefoons. Ik kan dit systeem dan eigenlijk alleen maar aanbevelen!