LG GP57ES40 Zilver Review

Mr Wizzard 18 mei 2017, 224 views

LG GP57ES40 Zilver

Doet wat hij moet doen, misschien beetje teveel lawaai bij data. Stil bij video. Heeft maar 1 kabel nodig voor data en power tegelijk = handig

Pluspunten

• Werkt met 1 kabel
  • doet wat moet
  • ook op TV aan te sluiten
  • Stil bij het afspelen van DVD-video

Minpunten

• Een beetje meer werkingsgeluid bij data dan ik had verwacht maar niet per se te veel

Media-foutgevoeligheid Score: 4
Media-compatibiliteit Score: 4
Leessnelheid Score: 4
Ik was eigenlijk op zoek naar iets wat BluRay-films kan afspelen op een laptop zonder een ingebouwde drive, maar dat vind ik niet, tenzij een BD-schrijver. Maar die zijn dan weer duur voor wat ik nodig heb. Dan heb ik dit ding maar geprobeerd.

Het leuke eraan is dat hij met een enkele kabel beeld/data en power binnenkrijgt. Je bent op je laptop dus niet direct 2 USB poorten kwijt als je hem wilt gebruiken.

Voor de rest doet hij waarvoor ik hem gekocht heb. Al maakt hij daarbij voor mijn part te veel lawaai bij het werken met data (hogere snelheid dan DVD-beeld).

IK heb er nog niet mee geschreven, daar heb ik dus nog een mening over.

Heb jij ook een LG GP57ES40 Zilver?