Acer Aspire 5024WLMi (Turion 1.8GHz; 512MB; 80GB; 15,4"TFT; WXP Home) Review

Xoliul700Newbie 13 november 2005, 432 views

Acer Aspire 5024WLMi (Turion 1.8GHz; 512MB; 80GB; 15,4"TFT; WXP Home)

Pluspunten

• Schitterende prijs-kwaliteit verhouding.
  • Ingebouwde Wifi en andere extras
  • Zeer goede grafische kaart voor een laptop.

Minpunten

• 2 maal 256MB ram
  • Systeem is moeilijk te openen vanwege ineengeklikt (denk aan upgraden processor)
  • Geen ingebouwde Bluetooth standaard

Schitterende Laptop voor deze prijs ! Nergens anders vond ik een vergelijkbaar systeem in deze prijsklasse.
Applicaties zoals Maya en 3D Studio Max lopen zonder problemen, De NFS Most Wanted Demo laadde meer dan dubbel zo snel als mijn desktop, die ongeveer vergelijkbare specs heeft.
3DMark03 score van 5533 vind ik zeer netjes, zal waarschijnlijk wel omhoog gaan als het RAM verbeterd is.
Scherm dat erop zit is ook zeer netjes, niets reflecterend, maximum resolutie van 1280 x 800 is net genoeg vind ik.
Extras zoals de draadloze kaart, infrarood, cardreader, S-Video, 4 USB poorten zijn allemaal heel mooi meegenomen. Enkel jammer dat er geen bluetooth en PS2 poort opzit.
Verder valt het batterij leven ook best wel mee, tussen de 2 en 4 uur afhankelijk van de scherm helderheid en Wifi enzo.

Heb jij ook een Acer Aspire 5024WLMi (Turion 1.8GHz; 512MB; 80GB; 15,4"TFT; WXP Home)?

Waarom heb je deze gekozen ipv de Acer 1692/1694?