Creative EP-660 (Zwart) Review

hipnie 18 mei 2017, laatste update op 18 mei 2017, 105 views

Creative EP-660 (Zwart)

Na de EP-630 nu de EP-660 gekocht. Oogt nagenoeg hetzelfde. De draad-ingang bij de oortjes lijkt echter erg breekbaar (zie foto), 630 had hier een verdikking. Na 1 dag kan ik nog niet zeggen of dit ook zo is. Geluid is nét iets beter dan voorganger.

Pluspunten

• Sluit goed af (nog beter dan voorganger 630)
  • Geluidskwaliteit (minstens zo goed als voorganger 630)
  • Prijs (6 Euro lager dan voorganger 630)
  • Plug (lijkt iets verbeterd t.o.v. voorganger 630)
  • Makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Kwetsbare draad-ingang bij oortjes
  • Moeilijker in je oor te krijgen dan voorganger 630

Na ruim 5 jaar positieve ervaring met de Creative EP-630, dit keer de opvolger EP-660 maar eens uitproberen. Oogt nagenoeg hetzelfde (zie foto).

De draad-ingang bij de oortjes lijkt echter erg kwetsbaar (zie foto), de EP-630 had hier een verdikking. Na 1 dag kan ik nog niet zeggen of dit ook daadwerkelijk zo is.

Het geluid is nét iets beter dan voorganger, sluit prachtig af.
Je voelt ze bijna niet zitten.

Prijs ligt toch 30% lager, maar ik heb (op de kwetsbare aansluiting na) nog geen duidelijke minpunten kunnen ontdekken.

Top oortjes, aanrader!

Heb jij ook een Creative EP-660 (Zwart)?