Apple Watch (klassieke gesp, 42mm) Zilver (Zwart) Review

Lancelot 18 mei 2017, 315 views

Apple Watch (klassieke gesp, 42mm) Zilver (Zwart)

De Apple Watch is in mijn ogen alles bij elkaar best een leuke toevoeging voor je assortiment. Verwacht alleen geen baanbrekende features die je leven verandert.

Pluspunten

• Mooie interface
  • Gebruiksvriendelijk
  • Mooi design
  • Houdt activiteiten goed bij

Minpunten

• Vrij prijzig
  • Batterij gaat max 2 dagen mee
  • Nog beperkt apps beschikbaar

Koppelen met de iPhone
Het koppelen van de Apple Watch gaat, zoals je van Apple mag verwachten, heel simpel. Verder in de interface van de Apple Watch strak vormgegeven en werkt het allemaal zeer gebruiksvriendelijk.

Gebruik
Alles bij elkaar heeft het best een toegevoegde waarde. Zo is het prettig dat je op de watch de meldingen binnen krijgt. Het scheelt in mijn geval vaak mijn iPhone uit mijn broekzak halen. Maar een onmisbaar apparaat, zoals ondertussen de smartphone, is het zeker niet. Het bijhouden van je activiteiten doet de Apple watch wel heel goed en stimuleert ook om meer te bewegen.

Samenvattend
Wanneer je het handig vindt om je meldingen op je watch te ontvangen zodat je niet je iPhone uit je broekzak hoeft te halen en graag je activiteiten bij houdt is het best een leuke toevoeging in je assortiment. Maar in mijn ogen is het vooralsnog (een week in gebruik) vooral een hele toffe gadget.

Heb jij ook een Apple Watch (klassieke gesp, 42mm) Zilver (Zwart)?