Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood) - Reviews

Specificaties Basispakket met 32GB interne opslag - Bekijk alle specificaties

Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood) Review

Clukers 16 mei 2017, laatste update op 17 mei 2017, 446 views

Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)

De Nintendo Switch heeft zogenaamd veel gekende gebreken, maar ik heb geen enkel van deze gebreken bij mijn toestel thuis. Er zijn al leuke games beschikbaar, en ik hoop dat het aantal titels nog zal stijgen. Zelda Breath of the Wild heeft al menig uur speelplezier opgeleverd. Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• Switch handheld/partystand/TV
  • Concept
  • Pro Controller
  • Batterijduur
  • Beeldkwaliteit scherm
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Prijs pro controller
  • Kwaliteit klepje voor Switch te gebruiken in staande modus

Randapparatuur Score: 5
Spelaanbod Score: 3
Multiplayer Score: 5
Multimedia Score: 4
De Nintendo Switch heeft zogenaamd veel gekende gebreken, maar ik heb geen enkel van deze gebreken bij mijn toestel thuis (al zal dit wel wat met geluk te maken hebben zeker?).
Als ik al een minpunt moet opnoemen dan is dat het klepje voor de Switch te gebruiken in staande modus. Dit voelt wat prullerig aan en blijft niet altijd mooi gesloten. Dit heeft al eens voor een probleem gezord terwijl ik de Switch wou docken en ik deze wat te schuin hield waardoor dit openviel en de Switch niet in zijn dockingstation wou.

Zelda Breath of the Wild heeft al menig uur speelplezier opgeleverd, maar ik ben dan ook iemand die alles wil zien/doen en niet alleen de mainquest afloopt. Indien je op deze manier door het spel uitgaat zal je uiteraard wel wat minder tijd nodig hebben dan de 170u die ik tot nu toe geklokt heb.

De pro-controller is een must have voor wat uitgebreider RPG werk zoals Zelda en in de toekomst Mario Odyssee. De batterijduur van deze controller is uitermate goed en de ergonomie is fantastisch (ivm XBOne en PS4).

Ik ben een PC gamer, en dit is de eerste console die ik aanschaf sinds de N64 en ik heb er nog geen moment spijt van gehad! Een aanrader!

Heb jij ook een Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)?