1 review

Inter-Tech Q2 Illuminator

Niet beschikbaar
Specificaties Tower • 6 interne + 1 externe bays - Bekijk alle specificaties

Inter-Tech Q2 Illuminator Review

Holyho 14 mei 2017, laatste update op 14 mei 2017, 208 views

Inter-Tech Q2 Illuminator

Pluspunten

• Goedkoop
  • 3 casefans

Minpunten

• Kwaliteit past bij de prijs
  • Kleur kabels

De kast is met drie bijgeleverde fans een "goede-koop". Ik wil twee fans op het front paneel en één enkele aan de achterkant. (De tweede back fan is als ware de voeding, die onder in de case zit. Zoals ik het bedacht heb tenminste)

Ik ben tevreden over de kast en de "airflow" is goed. Deze "airflow" heb ik getest met rook om te kijken waar er rook in gaat en waar het er uit komt.

Bij het plaatsen van de HD bleek dat de bijgeleverde pennetjes tussen de onderste front fan komen te zitten. Door de pennetjes in te korten was dit probleem zo opgelost. Mogelijk is dit de reden dat de fabrikant de twee case fans niet standaard op het frontpaneel plaatst.

Conclusie: het heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Met andere woorden, voor dit geld mag je deze kwaliteit verwachten. Als je een kleuren schema hebt, zoals in mijn geval rood, dan is een blauwe USB 3.0 kabel wel een storende factor. Tevens hebben de fan kabeltjes de kleurencombinatie van de Duitse nationale vlag. Die kabeltjes zijn wel beter weg te werken dan de USB kabel en vallen daarom minder op. Kabel management en ruimte in de kast zijn verder prima.

Heb jij ook een Inter-Tech Q2 Illuminator?