Canon EOS 350D Kit (8.0MP, EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II) Review

semicon 13 november 2005, 326 views

Canon EOS 350D Kit (8.0MP, EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II)

Pluspunten

• Supersnel (aan is ook meteen aan, en scherpstellen gaat lekker zelfs met kitlens)
  • Goed uit te breidden

Minpunten

• Weet er zogauw niet een maar misschien alleen de iso ruis.

Uitbreidbaarheid Score: 5
Batterijduur Score: 5
Snelheid en automatiek Score: 5
Ik heb de camera nu ongeveer 3 maanden en ben er zeer tevreden mee, het enige dat ik echt zo aanraden is een pol filter op de standaardkitlens voor nog mooiere foto's zelf op automaat echt perfect. Beeldkwaliteit heb ik goed, omdat hij met avondshots op 1600iso nog best ruisig is af en toe (bij weinig licht). Ik gebruik de camera voor allerlei soorten opnames, en veel daarvan zijn ook gewoon personen. Wat mij bij de personen foto's (ook de andere) vooral opvalt is de kleurechtheid, het bereikt in tegenstelling tot de digitale camera die ik hiervoor gebruikte veel meer de realiteit. Verder heb ik er een sigma zoom lens bij (55-200mm) die overigens ook erg goed is maar als minpuntje wel wat traag is met scherpstellen, maar het is ook een goedkope lens!

Heb jij ook een Canon EOS 350D Kit (8.0MP, EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II)?