Specificaties Tower • 6 interne bays - Bekijk alle specificaties

Thermaltake View 27 Review

marijn1606 9 mei 2017, laatste update op 18 september 2017, 519 views

Thermaltake View 27 (Product gekocht)

Erg mooie case. Het leukste eraan is dat hij zo uniek is het doorlopende doorzichtige plastic geeft een leuke twist aan het nu overheersende "brute design" en laat een meer elegant thema zien. Naast de looks is de behuizing ook erg comfortabel.

Pluspunten

• Mooi uniek gebogen glas design laat mooiere hoeken van je hard ware zien
  • verduisterde voorkant geeft een heel mooi effect wanneer gecombineerd met LED fans
  • De 2 centimeter aan kabel ruimte achter het panel waar het moeder bord op komt zorgt ervoor dat je kabels mooi uit het zicht blijven (foto's daarvor hieronder)
  • Ook de bus onderin waar de power supply staat verbergt ook mooi alle kabels die daaruit komen en je hoeft dus geen modular power supply te hebben om zonder kabel rotzooi te zitten
  • Meer dan genoeg ruimte om een Costum watercooling loop in te maken en daar helpt de optie voor een 360mm radiator erg bij
  • goede prijs voor zon unieke case met alle features die ik ooit nodig zal hebben

Minpunten

• door de gebogen pannel is het soms vervelend die erop of af te doen maar dit is niet zo zeer een sterk minpunt.
  • door de gebogen pannel is de mogelijkheid om fans boven in je systeem te doen afgenomen en een watercooling radiator aan de voor kant is niet bepaald ideaal maar ook niet zon probleem
  • door een rekje waar de HDD's in gaan kan de power suply maar een bepaalde lengte hebben hou hierbij rekening met de kabels want die moeten niet te scherp buigen ik zelf heb de HDD rekken eruit gehaald sinds ik een M.2 gebruik voor mijn opslag
  • de case wordt geleverd met één 3 pin rear fan wat niet al te luxe is maar als er front fans inzaten had ik ze er waarschijnlijk toch uitgehaalt voor RGB

Heb jij ook een Thermaltake View 27?

Hoi, Zit de pci rizer erbij om de videokaart horizontaal te monteren bij de kast? Alvast bedankt
nee er zit geen pci riser bij deze moet je apart bestellen