Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD X370 chipset - Bekijk alle specificaties

Asus Prime X370-Pro Review

marijn1606 9 mei 2017, laatste update op 12 augustus 2017, 180 views

Asus Prime X370-Pro (Product gekocht)

Dat dit een "lower-end" X370 moederbord is heb ik nog niet van gemerkt. Hiermee bedoel ik dat alles heel luxe aan voelt en ik functies en specs terug zie op dit moeder bord die de prijs erg waard maken. en ook ziet het er erg mooi uit

Pluspunten

• de twee verstevigde PCI slots houden makkelijk de 2 gigantische ASUS strix kaartten op hun plaats
  • Het 8 kanaal surround sound geluid heeft fijne software en klinkt erg goed.
  • Aura is simpel om mee te werken en heeft mooie effecten
  • het moederbord zelf ziet er mooi uit en is lekker simpel en strak
  • De bios ziet er goed uit en het fan control programma werkt makkelijk en handig
  • De relatief lage prijs

Minpunten

• De aura software bied minder mogelijk heden dan ik hoopte
  • de drivers voor alles kunnen hier en daar nog wat verbeterd worden maar daar zijn ze ook me bezig
  • amper verlichting op het moederbord zelf het gaat echt om de header en om andere aura compatible components die het licht maken het moederbord is vooral besturing ervoor

Layout Score: 4

Heb jij ook een Asus Prime X370-Pro?

Heeft geen io shield? Wat zie ik dan bij de produktfoto's 8)7
Ik bedoelde het veelvoorkomende stuk plastik over de io heen ik had me verkeerd verwoord