Roam Headphones Sport Bluetooth In-Ear (Grijs, Zwart) Review

DavyDSNewbie 9 mei 2017, 24 views

Roam Headphones Sport Bluetooth In-Ear (Grijs, Zwart)

Het geluid is helemaal niet slecht, geen bas zoals de premium headsets, maar al bij al een goed geluid. Prijs/kwaliteit verhouding blijft wel hoog naar mijn mening. Voor een iets hogere prijs, kan je heel wat meer kwaliteit verkrijgen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Goede fit
  • Degelijke geluidskwaliteit

Minpunten

• Robuustheid
  • Weinig bas
  • Kwaliteit rubber fits

Roam Sport Bleutooth In-Ear Headphones sinds 2 weken in het bezit. De verpakking oogt nogal 'cheap', bij het uitpakken zag ik ook meteen schade (2x) aan het rubber van het rechteroortje (zie foto). Het is duidelijk dat deze set op het eerste zicht geen kwaliteitsvolle indruk geeft.
Bij het passen voel je wel dat deze oortjes heel licht zijn en toch een goede fit hebben. Ze aanzetten was helaas iets moeilijker aangezien geen handleiding bij de verpakking zat, maar na wat zoeken op internet werd een handleiding al vlug gevonden.
Het koppelen met mijn TomTom Runner ging helaas niet, met mijn gsm wel.

Heb jij ook een Roam Headphones Sport Bluetooth In-Ear (Grijs, Zwart)?