Roam Headphones Wired On-Ear Colours (Blauw, Zwart) Review

ITOneZeroNewbie 9 mei 2017, 342 views

Roam Headphones Wired On-Ear Colours (Blauw, Zwart)

Ik heb deze koptelefoon nu zo'n twee weken in bezit en ik ben er erg tevreden mee. Ik vind dit voornamelijk door de prijs/kwaliteit verhouding een prima aankoop.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Design
  • geluidsdemping
  • Licht gewicht

Minpunten

• Geen topkwaliteit

De geluidskwaliteit vind ik voldoende. Er zit een goede bass in en ook de rest van de tonen klinken prima. Hoewel het dempen van het geluid voor de omgeving naar mijn mening iets beter kon, vind ik het tegelijkertijd een voordeel dat wanneer je de headphones op hebt, omgevingsgeluiden nog wel hoort. Hierdoor ben je dus niet compleet afgesloten van de buitenwereld, zonder dat dit ten kosten gaat van het luisterplezier.

Ik heb verschillende muziekstijlen ermee geluisterd, waaronder hardcore, techno, rock en doordat de bass erg goed is, moet ik zeggen dat techno het lekkerste luisterde door de zuivere klanken.

De afgelopen dagen heb ik deze headphones een aantal uren per dag gebruikt en op het gebied van comfort, scoort dit product ook een ruime voldoende. Al met al ben ik dan ook erg tevreden en kan ik deze koptelefoon zeker aanraden voor mensen die het willen gebruiken tijdens het reizen met de trein, werken op kantoor of gewoon thuis op de bank.

Last but not least:
Als ik kijk naar de verpakking waar deze koptelefoon zich in bevond, dan was dit erg milieuvriendelijk. Je ziet namelijk erg vaak verpakkingen waar zich meer lucht in bevindt dan een daadwerkelijk product. In dit geval was het zeker niet zo.

Heb jij ook een Roam Headphones Wired On-Ear Colours (Blauw, Zwart)?