Caliber HPG407BT

Specificaties Stereo-speaker met Bluetooth (oplaadbare accu) - Bekijk alle specificaties

Caliber HPG407BT Review

Daniel36 8 mei 2017, laatste update op 6 juni 2017, 441 views

Caliber HPG407BT

Prima apparaat voor weinig geld.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Accuduur

Minpunten

• Goedkoop plastic
  • Geen display
  • Geen toonregeling

Muziekweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 4
Ik zocht een draadloze speaker voor in de tuin en de schuur voor weinig en deze viel op door de mogelijkheden en de bescheiden prijs.
Hij werkt uitstekend, Bluetooth paired gelijk en heeft een uitstekend bereik/ontvangst.
Geluid is goed, vrij veel lage tonen, hoog kan beter .

Volume is meer dan genoeg.

Heel tevreden mee.

Heb jij ook een Caliber HPG407BT?

Bijna tien dagen in bezit en hij bevalt zeer goed.
Geluid is prima en meer dan luid genoeg.
Uiterlijk is niet zo belangrijk in het dagelijks gebruik.
Ik zou hem zo weer kopen, zonder twijfel.
Als je ooit een upgrade zoekt, kan ik zeker de Caliber HBB460BT aanraden.
JBL moest zich schamen, prijs en kwaliteit van deze box is verre boven mijn verwachtingen!