Roam Headphones Sport Wired In-Ear (Rood, Zwart) Review

NS_1996 7 mei 2017, laatste update op 7 mei 2017, 81 views

Roam Headphones Sport Wired In-Ear (Rood, Zwart)

Sportieve oortjes die goed blijven zitten, geluidskwaliteit kan beter, maar prijskwaliteit in verhouding tot wat je ervoor betaalt. Wordt geleverd met andere pasmodellen voor je oor, deze lossen echter vrij makkelijk.

Pluspunten

• Mooi design
  • Goede pasvorm die blijft zitten
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• Geluidskwaliteit
  • Rood is meer roze
  • Oordopjes vallen makkelijk uit

Verpakking: De verpakking is bijzonder simpel gehouden. Langs buiten lijkt het een mooie verpakking. Eens dat je deze opendoet zitten de oortjes er in, en zijn de oordopjes in een doorzichtig zakje er gewoon bijgestoken. Dit voelt goedkoop aan.

Comfort: Ik ben er meerdere malen mee gaan lopen, van tempo trainingen naar rustige duurlopen. Telkens bleven ze goed zitten en kende ik geen enkele vorm van irritatie aan m'n oren. Ook tijdens het fietsen of studeren werken ze uitstekend. Zeker een aanrader dus op dit gebied!

Design: Wanneer ik afbeeldingen op het internet zag verschijnen, vond ik ze er best goed uitzien. Ook uit de verpakking zijn ze mooi om te dragen. Enkel de rode kleur die ik voor ogen had op de afbeeldingen op het internet is in werkelijkheid meer naar de rozige kant toe. Desondanks ben ik hier wel tevreden over.

Geluidskwaliteit: Voor de prijs van 30¤ denk ik dat je niet al te veel mag verwachten. Je hoort alles duidelijk maar een 'bass' zit er niet op. De fijnproever onder ons zal zich hier dus niet voldaan mee voelen, voor iemand die naar goedkope sportieve oortjes op zoek is, ideaal!

Kwaliteit: Ik ben ondertussen al 3 weken hiermee in het bezit. Ik ken nog geen verval van geluidskwaliteit of slijtage van de headphones. Het snel loskomen van de oordopjes zorgde er wel voor dat 1 paar al kwijt is, het is geen optie om zonder die oordoppen naar muziek te luisteren.

Conclusie: Prijs kwaliteit vind ik het zeker oké. Voor de mensen die op zoek zijn naar geen al te dure oortjes die goed zitten bij het sporten, en niet per se op zoek zijn naar de ultieme muziekbeleving zit je hier meer dan goed bij.

Dit product werd getest op een Iphone 5S, een Ipod Mini, een Macbook Air.

Heb jij ook een Roam Headphones Sport Wired In-Ear (Rood, Zwart)?