Bose QuietComfort 35 (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bose QuietComfort 35 (Zwart) Review

gumkop 5 mei 2017, laatste update op 25 november 2017, 304 views Product gekocht

Bose QuietComfort 35 (Zwart)

Mooi geluid, als het je daar om gaat.

Pluspunten

• schitterend geluid
  • tot 10 bleutooth pairs

Minpunten

• lekt geluid

Ik had al eerder een review geplaatst toen ik hem net had, maar kwam er achter dat dat iets te vroeg was, inmiddels gebruik ik hem meer dan een half jaar voor techno livesets en modern klassieke muziek.

Ik ga het kort en bondig houden, wil je perfecte geluidsweergave, dan is deze hoofdtelefoon iets voor jou, alles in de muziek hoor je, de lage tonen, midden, hoog, alles en superhelder, net alsof je in een concertzaal zit. Elke vorm van equalizer kan en moet je eigenlijk uitzetten omdat dat niet nodig is en vervorming kan veroorzaken. Verder tot 10 apparaten connecten met Bleutooth is ook erg handig.

Nu de grootste nadelen: iedereen kan meegenieten met jouw muziek, hij lekt geluid als een malloot en ik heb er al eens commentaar op gekregen, best gênant. Verder heb ik een aantal muziekstukken waarbij het geluid gaat "knisperen", aan 1 kant, behoorlijk irritant. blijkbaar was dat een probleem met de equalizer van de mediaplayer die ik gebruikte. Ik moest mijn Lenovo K3 Note naar Android 6 upgraden om geen gehaper met Bleutooth te krijgen.

9-9-2017: sinds de laatste updates is het mogelijk om de active noise cancelling minder of zelfs uit te zetten

Uiteindelijk moet ik wel concluderen dat deze hoofdtelefoon de beste aankoop van de afgelopen jaren is,

Heb jij ook een Bose QuietComfort 35 (Zwart)?

Leuk dat jij deze koptelefoon hebt, Eraser...! Ik had deze week een cursist die zo'n zelfde heeft en heb de koptelefoon even mogen testen. Wat een fabuleus goede noise canceling!!! Beter dan de andere koptelefoons die ik al eens heb mogen testen.
Helaas zal ik deze zelf nog even niet gaan kopen, gezien het prijskaartje, maar hij gaat wel in de wannahave lijst op tweakers. :)
Ik ben niet over 1 nacht ijs gegaan hiermee, heb over de loop van weken JBL, Sennheisser, Sony, Philips en verschillende Beats geprobeerd, maar van deze laatste vind ik bijvoorbeeld dat de focus te veel op de bas ligt, ik wil alles horen. Nu moet ik wel toegeven dat de relatief goedkope Philips (rond de 60 euro) eigenlijk ook behoorlijk goed zijn. Het is inderdaad een sloot geld voor zoiets, maar vreemd genoeg had dat juist ook wel iets dat hij zo duur is.
Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar sinds ik begin 2019 upgrade naar firmware hoger dan 2.x.x werkt de noice canceling niet meer. Op dit moment ben ik niet meer positief over deze koptelefoon want in een drukke omgeving heb ik er helemaal niets meer aan, ik hoor echt alles, echt balen.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony