Honeywell Lyric T6 (Zwart) Review

ElbertvdpolNewbie 5 mei 2017, laatste update op 5 mei 2017, 472 views

Honeywell Lyric T6 (Zwart)

Ik ben erg teleurgesteld in Honywel en de lyric t6 thermostaat. Bij afwezigheid blijft de boiler gewoon op temperatuur. Kost dus onnodig gas en belast bovendien ons milieu. Bij Honywell halen ze hun schouder op. Dit is van een firma als Honnywell onvoorstelbaar Niet kopen dus.

Pluspunten

• Cv

Minpunten

• Boiler

Kwaliteit Score: 3
Ik ben erg teleurgesteld in Honeywell en de lyric t6 thermostaat. Wat blijkt? In een tijdperk van bewust omgaan met energie blijk in tegenstelling tot zijn voorgangers het niet mogelijk te zijn een keuze te maken tussen warmwater uit of aan bij afwezigheid. Dit betekend dus dat bij afwezigheid de boiler gewoon op temperatuur blijft. Kost dus onnodig gas en belast bovendien ons milieu. Bij Honywell zeggen ze dat dit een bewuste keus is geweest bij de ontwikkeling. Hoezo bewust omgaan met energie. Dit is van een bedrijf als Honywell absoluut onvoorstelbaar. Waarschijnlijk loopt Honywell van arrogantie naast zijn schoenen en vind het dus niet nodig om dit op te lossen. Niet kopen dus.

Heb jij ook een Honeywell Lyric T6 (Zwart)?

Ik had hetzelfde probleem met instellen op een android apparaat, gelukkig had ik een ipad en daar ging het heel soepel. apparaat zie strak uit en werkt na activatie ook op de android apparatuur.