Roam Headphones Sport Bluetooth In-Ear (Groen, Zwart) Review

JurVNewbie 4 mei 2017, 100 views

Roam Headphones Sport Bluetooth In-Ear (Groen, Zwart)

De Roam Headphones Sport Bluetooth In-Ear is ideaal voor tijdens het sporten. Dit komt door de bluetooth functionaliteit in combinatie met het makkelijke gebruik. Daarnaast is het geluid dat uit deze stoere hoofdtelefoon komt ook van voldoende kwaliteit. Wel is de batterijduur redelijk van korte duur.

Pluspunten

• Mooi design
  • Zit stevig in je oren
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Batterijduur is redelijk kort

De verpakking van de Roam Headphones Sport Bluetooth In-Ear is naar mijn mening erg netjes. De headphones worden geleverd in een klein compact doosjes met daarin alles wat je nodig hebt. (zie foto).

De Roam Headphones Sport Bluetooth In-Ear zijn niet alleen erg comfortabel in je oor maar zien er ook nog eens erg strak uit. Zo geeft de combinatie van groen met zwart een erg coole uitstraling.

Wanneer je van actief bezig zijn houd is dit een ideale oplossing voor jou! Door de bluetooth functie heb je niet langer meer last van een lange kabel naar je mobiel tijdens het sporten etc. Ik zelf hou van fitnessen, mijn ervaring met de bluetooth functie is dan ook heel erg goed. Ik kan alle bewegingen maken zonder rekening te houden met een kabel naar je mobiel. Daarnaast blijven de oortjes ook heel stevig in je oren zitten.

De geluidskwaliteit is voldoende. Je moet het uiteraard niet met de grote headphone merken gaan vergelijken, maar bijna alle muziek stijlen zijn aangenaam te luisteren. Diepe bass klanken worden alleen iets minder intens, echter ervaar ik dit niet als een groot probleem.

De functionaliteiten werken volledig naar verwachting! Het verbinden met je apparaat gaat erg makkelijk met behulp van bluetooth. Verder zitten de volgende functies op het control paneel: oproep opnemen, oproep eindigen, terugbellen, muziek pauzeren of afspelen, volume omhoog en omlaag & volgend nummer.
Al deze functies werken erg simpel en volgens verwachting.

Echter heb ik één negatief punt... Naar mijn mening is de batterij erg snel leeg wanneer je op volledig volume muziek luistert. Bij mij is de batterij na maximaal 3 uur leeg. Dit is erg frustrerend wanneer je bijvoorbeeld aan het reizen bent.
Een tegen argument is dan wel dat ze ook redelijk snel opladen.

Kortom, de Roam Headphones Sport Bluetooth In-Ear is erg geschikt voor iedereen die een lange kabel als vervelend ervaart. Wanneer je niet veel waarde hecht aan bluetooth kun je ook prima een model met draad gebruiken.

Heb jij ook een Roam Headphones Sport Bluetooth In-Ear (Groen, Zwart)?