Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Plantronics BackBeat Sense (Zwart) Review

themadcarrot 25 april 2017, 79 views

Plantronics BackBeat Sense (Zwart)

Goede geluidskwaliteit, licht en goed instelbaar. De bas is redelijk, maar niet heel zwaar. Het dragen is zeer comfortabel. Als je van een zuiver geluid houdt dan is dit een goede keuze voor deze prijs, als je van een hele zware bass houdt moet je een voor een andere gaan.

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • 2 apparaten tegelijkertijd connecten
  • Geluid is erg goed voor deze prijs
  • Zeer licht en comfortabel

Minpunten

• Bas niet heel hard
  • Tasje slaat nergens op, past niet goed en is nutteloos

Goede geluidskwaliteit, erg licht en goed instelbaar. De bas is redelijk, maar niet heel zwaar. Het is dan ook niet vergelijkbaar met een Beats oid (gelukkig). Persoonlijk hou ik van een goede balans in het geluid en dat heeft de Sense volgens mij zeker. Helaas is geluidswaardering enorm persoonlijk, dus het is afwachten wat jij er van vindt.

Het dragen is zeer comfortabel. Ik heb een aantal headphones gehad hiervoor en had altijd snel last van zweterige oren of een 'zwaar' gevoel, maar zelfs na een uur of 4, 5 nergens last van bij de Sense.

Als je van een niet overheersende bass en een zuiver geluid houdt dan is dit voor de prijs een zeer goede keuze, als je van een hele zware bass houdt moet je een voor een andere gaan.

Heb jij ook een Plantronics BackBeat Sense (Zwart)?