Specificaties 65" Ultra HD LCD TV met HDR en 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Samsung UE65KS8000 Zwart Review

Lex0481Newbie 22 april 2017, 731 views

Samsung UE65KS8000 Zwart

Vandaag de Samsung ue65ks8000 opgehaald bij plasmavisie in Barneveld. Vriendelijk personeel en verstand van zaken. De winkel is ook erg netjes en overzichtelijk! Zeker aan te raden door de goedkope prijs, het scheelde mij 800,00 met de mediamarkt.

Pluspunten

• Super beeld
  • Makkelijke installatie
  • Mooie afgewerkte tv plus afstandsbediening

Minpunten

• Geen hoofdtelefoon aansluiting, nu surround via kpn box aangesloten. Werkt prima mits geluid van tv uitstaat

Vandaag de Samsung ue65ks8000 opgehaald bij plasmavisie in Barneveld. Vriendelijk personeel en verstand van zaken. De winkel is ook erg netjes en overzichtelijk, genoeg aanbod! Had niet verwacht dat ik de tv direct kon meenemen. Tv is plug en Play. De one connect box is ideaal op deze manier zijn alle kabels mooi weg gewerkt. Kpn werkt na 3 voor geprogrammeerde stappen direct!

Heb jij ook een Samsung UE65KS8000 Zwart?

Waar is de televisie-review?
plasmavisie top zaak! mijn tv zat een pixel los! niks geen probleem gelijk een nieuwe tv gehad! bedankd voor de goede service! :