Specificaties 27" @ 1920x1080 (AH-IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Asus MX279H Zilver, Zwart Review

NoThankYou 22 april 2017, laatste update op 30 april 2017, 166 views

Asus MX279H Zilver, Zwart

Ik ben er zeer tevreden mee. Precies de juiste grootte, kwaliteit en prijs voor mij.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Stevig en stabiel
  • Prima kleur en scherpte
  • Geluid is beter dan de meeste monitoren...

Minpunten

• Wel jammer dat het scherm in de VS veel goedkoper is. Anders was het echt een koopje geweest!
  • Menu bediening niet ideaal
  • ...maar voor films, muziek of games zal je alsnog externe speakers willen.

Scherm en voet zijn van hoge kwaliteit. Het is een stevig en stabiel ding.

Kleur en scherpte zijn fantastisch. Zwart is niet super zwart, al had ik dat toch niet verwacht. Ik was bang dat ik pixels zou zien vanwege het grote formaat, maar het is precies goed. Perfect voor gamers die graag een controller gebruiken en iets verder zitten. Als je altijd dichtbij het scherm zit dan kun je net zo goed de 23/25 inch versie halen.

Ik merk nog geen back light bleed, wat bij mijn vorige scherm (LG) wel het geval was. Ik durf echter niet te zeggen dat er geen enkele bleed is.

Menu bediening is zoals bij vrijwel alle schermen niet geweldig, maar ik heb slechter gehad. De knoppen zijn responsief. Ik vind het vooral jammer er geen aparte knop is voor de bluelight filter, waar je nu steeds 5+ seconden voor moet klooien in het menu.

Niet in hoogte verstelbaar, maar met een groot scherm als dit is dat ook helemaal niet nodig.

Het geluid is redelijk en beter dan vele monitoren, maar alsnog klinkt het vrij plat en hol. Prima als je de computer voor werk gebruikt of alleen het internet surft. Voor muziek, films en games kun je voor 20+ euros al betere speakers kopen, dus eigenlijk is de optie overbodig voor mij.

Heb jij ook een Asus MX279H Zilver, Zwart?