Specificaties 4,7" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy A3 (2017) Goud Review

JanewayNewbie 21 april 2017, 332 views

Samsung Galaxy A3 (2017) Goud

Goede kwaliteit, Heldere display, Gebruiksvriendelijk, Fraai design Dun en niet al te zwaar. Mooi afgerond beeldscherm. De structuur van de A3 is bijna het zelfde als mijn vertrouwde s7.De telefoon werkt intu´tief. De foto's gemaakt met de telefoon zijn erg goed qua kleur en scherpte.

Pluspunten

• Helder beeld scherm ook bij zon
  • vormgeving

Minpunten

• ander soort usb aansluiting..

Goede kwaliteit, Heldere display, Gebruiksvriendelijk, Fraai design
Al jaren gebruiken we in het gezin Samsung telefoons.. Ooit eens begonnen met een ladyfoon en nu dan een A3. Wat een mooi gestileerd apparaat. Dun en niet al te zwaar. Ligt makkelijk in de hand..Mooi afgerond beeldscherm. De gouden ziet er ook heel stijlvol uit. Daar kan je zeker mee voor de dag komen. Bij het aanzetten en opstarten ging het zoals we gewend waren heel makkelijk, de structuur van de A3 is bijna het zelfde als mijn vertrouwde s7 en andere Samsung telefoons. Ook het overzetten van apps ed ging erg makkelijk. Gewoon de telefoons gezellig bij elkaar leggen en binnen een paar minuten stonden alle apps op de A3. Alle contactpersonen over gezet en de telefoon is klaar voor gebruik. De telefoon werkt intu´tief en het een wijst je naar het ander. Je kan het bijna niet fout doen. De foto's gemaakt met de telefoon zijn erg goed qua kleur en scherpte, helaas in het donker toch nog wel erg last van korreligheid dan moet je de toch echt het camera gedeelte op handmatig zetten. Voor een snelle foto is dat dan wel wat omslachtig. De diverse filters voor de camera zijn wel leuk en geven leuke effecten aan een gewone foto. Voor extra geheugen kan je nog een extra sd kaartje gebruiken zodat je alle foto's en andere documenten altijd bij je kan hebben.

Heb jij ook een Samsung Galaxy A3 (2017) Goud?

Kort maar krachtige review.

Beetje nieuwsgierigheid. Waarom zou je van een S7 naar een A3 gaan? Je levert toch aardig in op performance. Een A5 had ik nog wel begrepen maar dit is toch een stuk minder.