Samsung Galaxy A5 (2017) Goud Review

annenas87Newbie 20 april 2017, 157 views

Samsung Galaxy A5 (2017) Goud

Prima prijs/kwaliteit verhouding. veel te customizen, goede accu, fijne camera

Pluspunten

• accu
  • blauw licht filter
  • waterdicht

Minpunten

• vinger afdruk werkt niet goed
  • geen meldings ledje

Na 2 jaar met veel plezier de s5 gebruikt te hebben, was ik heel benieuwd naar de a52017 van Samsung.

Wat mij direct opviel was het luxe design en de vormgeving. Daarnaast ligt het toestel onwijs fijn in de hand.

Grootste pluspunten:
- prachtig helder beeldscherm, met een functie om de blauw tinten uit de schakelen ( in de avond erg prettig voor je ogen).
- Onwijs fijne camera, en een selfie camera die veel beter is dan gemiddeld.
- voor de foodlovers onder ons; ik vind eten fotograferen altijd lastig; de galaxy a5 heeft hier een modus voor waardoor het een stuk mooier op beeld overkomt!
- de telefoon is super makkelijk in gebruik.

Klein nadeel is het ontbreken van het meldingslampje, maar samsung lost dit wel op door een cover te verkopen die oplicht als je een bericht oid binnen hebt.

Al met al een telefoon die veel kwaliteit geeft voor een scherpe aankoopprijs.

Heb jij ook een Samsung Galaxy A5 (2017) Goud?