Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

House of Marley Liberate XL (Bruin) Review

tobias.begeer 17 april 2017, 190 views

House of Marley Liberate XL (Bruin)

Prachtig product met een super uitstraling, degelijke bouw en kan tegen een stootje. Daarnaast ook nog goed geluid, helder en met een sterke bas. Alleen voor het langer luisteren dan 3 uur kan er pijn rond de oren onstaan omdat hij soms tegen de oorschelpen drukt.

Pluspunten

• Robuust
  • Prachtig
  • Hoge Kwaliteit

Minpunten

• Niet voor lange luister sessies
  • Controle knop op kabel alleen voor Apple.

Deze House of Marley productie is een voorbeeld van sterke bouw, goede kwaliteit geluid en een pracht design. Geproduceerd van verantwoordelijk verkregen materiaal en veel recyclebaar materiaal, is dit tevens een natuur vriendelijk product.

Het geluid is helder en goed maar heeft een sterke focus op de bas. Ik vind dit persoonlijk heel prettig maar ligt aan je eigen luister stijl.

De kop telefoon is robuust en voelt stevig aan, met een metalen arm en stevige scharnieren is het een product was naar mijn idee zo een aantal jaar mee kan. Het leer op de kappen voelt ook goed aan en ik netjes verwerkt.

Daarnaast zit de Liberate Xl er ook nog eens prachtig uit, met mooi leer, het hout paneel op de zijkanten en de stof rond de kap. Elke keer als ik hem zie ben ik weer bij.

Nadelen zijn dat de kappen soms wat tegen je oorschelpen kunnen drukken en na een aantal uur luisteren willen je oren dan wat rust. Ik heb dit meer gezien in reviews hiervan, dus als je echt langere tijd wil luisteren moet je het misschien eerst testen of dit ook voor jou op gaat of op zoek naar wat anders. Zelf luister ik zelden 3 uur achter elkaar en is het geen probleem.

Een tweede nadeel is dat de House of Marley producten ontwikkeld zijn voor Apple en hebben dus een ander besturings systeem dan Android. De controle knoppen op je jack kabel werken dan ook niet op Android, behalve pauze en play.

Heb jij ook een House of Marley Liberate XL (Bruin)?

is het feit dat die controle knop niet meer het probleem van het besturingssysteem wat je hebt en niet de koptelefoon zelf?