Philips SHP2000 (Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Philips SHP2000 (Zwart) Review

Flippylosaurus 5 april 2017, 203 views

Philips SHP2000 (Zwart)

Prima koptelefoon voor een uitstekende prijs die toch wel wat plastic-y aanvoelt.

Pluspunten

• Basreproductie
  • 6,3mm jack converter

Minpunten

• Voelt goedkoop aan
  • Verstelmechanisme eet haren

De geluidskwaliteit is uitstekend voor iemand die EarPods en andere in-ear prullaria gewend is. Bas is echt ge-wel-dig! Wat ook een pluspuntje is is dat je dit ding voor pak 'm beet 20,- euro thuis kan krijgen, daarom moest er wel ietwat bezuinigd worden, en dat is de behuizing.
Het voelt ietwat plastic-y aan, alhoewel ik niet het gevoel heb dat het ding door het alleen maar te pakken uit elkaar gaat vallen.
Het comfort is goed, het zit goed om mijn oren en blijft ook goed zitten.
Wat wel op te merken is dat het niet verstandig is om de koptelefoon op je hoofd te verstellen, dit eet je haren levend op. Ik heb vrij kort haar.

In de doos zit een 3,5mm->6,3mm jack converter, wat handig is voor de professionele audio gear.

Ik luister veel naar klassieke rock (Queen, Boston, Led Zeppelin) en een beetje psychedelische rock (the Doors, Jimi Hendrix), hou daar rekening mee - als je een heel ander genre luistert kunnen mijn resultaten ietwat verschillen.

Oh ja, had ik al gezegd dat deze koptelefoon 20 euro kost? Het verbaast me nog steeds.

(getest met een ThinkPad T420s en een Nexus 5x)

Heb jij ook een Philips SHP2000 (Zwart)?