Samsung SpinPoint P80SD HD160JJ, 160GB Review

lukynater 6 december 2009, 335 views

Samsung SpinPoint P80SD HD160JJ, 160GB

Pluspunten

• Stil
  • Snel-
  • Weinig warmte

Minpunten

• 160GB is tegenwoordig niet meer zoveel

Had een nieuwe HDD nodig (voor al m'n films :p) en kwam uit op deze.
heb heb gekocht op 29-02-2008 en heb er tot heden nog geen enkel probleem me gehad.
Toen koste hij 40 euro.

Qua geluid is het een mega verschil met m'n oude HDD, veel stiller, heb die er later ook uitgehaald

Hij is een paar keer gebruikt voor een server (voor america's army 2.8.4) I.C.M een E8400, Asrock p45ts en een Zotac 9600GT, liep echt super.

Verder niet veel over te vertellen, doet wattie moet doen en doet het ook goed, snel, stil en zonder al te warm te worden. :Y)

Heb jij ook een Samsung SpinPoint P80SD HD160JJ, 160GB?

Wat zijn de lees en schrijf snelheiden?
Wat is de cache?
Wat is het aantal RPM?
Ik weet die kan je ook bij de spec's zien, maar altijd goed om die te vermelden in je review ;)
ok, zal ik onthouden voor de volgende keer 8-)