Shuttle SB61G2 V4 (S478) Review

prouwNewbie 9 november 2005, 196 views

Shuttle SB61G2 V4 (S478)

Pluspunten

• geluidsarm;
  • vormgeving;
  • prijs;
  • installatietijd (1/2 uur);
  • compact;
  • fijne machine voor in de huiskamer

Minpunten

• tot nu toe geen negatieve ervaringen.

Ik was op zoek naar een goedkope configuratie voor in de huiskamer. (Mijn huisgenoten willen nog wel eens kunnen internetten). Na wat rondzoeken op internet kwam ik shuttle tegen. Hij sprak me meteen aan, vond het uiterlijk mooi, en de specificaties spraken me ook wel aan. Ik kwam hem tegen bij CompuNed, volgens mij nog een vrij nieuwe shop en de prijs was ook niet slecht (¤ 665).

Ik heb hier de goedkoopste configuratie van gemaakt met de volgende specs:

Barebone SS56GV3
Graphics On board
Audio On board
DVD/CD DVD ROM
Overig Floppy drive

Het in elkaar zetten ging vrij vlotjes. Alles past er precies in. Er is nog 1 PCI slot vrij voor eventueel een tv tuner welke ik er later mischien nog aan toe wil voegen.

Kortom een goedkope, fijne, en zeer fraai vormgegeven machine. Zeer laag geluidnivo. Staat bij in de huiskamer.

Heb jij ook een Shuttle SB61G2 V4 (S478)?