WD WD TV Live (2009) Review

289158 6 december 2009, laatste update op 6 december 2009, 1.814 views

WD WD TV Live (2009)

Pluspunten

• Perfecte HD-beeldkwaliteit.
  • Klein en stil.
  • Redelijk intu´tieve bediening.
  • Netwerkaansluiting mogelijk.

Minpunten

• Wel Úrg kleine afstandsbediening...kijk uit met stofzuigen!
  • Geen HDMI-kabel meegeleverd

Geluidskwaliteit Score: 5
Na aanschaf van een Sony KDL-W5500 lcd tv wilde ik natuurlijk genieten van hoge kwaliteit HD-films. En daarvoor wilde ik niet teveel geld neertellen, dus werd het de WD Live HD. In het kort: erg klein, mooi strak apparaatje, dat niet echt opvalt onder het lcd-scherm. Met daarbij een WD Passport als opslag- en afspeelmedium, werkt het allemaal probleemloos. Eerste film die ik keek in HD was 300, dus lekker genoten van de prachtige beelden en zware actie!
De bediening spreekt redelijk voor zich, al heb ik een aantal kleine dingen waar ik aan moet wennen. De afstandsbediening is wel Úrg klein, wat natuurlijk scattig is, maar voor mijn part hadden ze 'm de helft groter gemaakt met wat in te stellen knoppen, zoals ondertitels aan/uit, etc. Dat zit nu allemaal ik een mooi optionsbalkje in het beeld verwerkt, niks mis mee.
Ik heb hem nog niet aangesloten op mijn netwerk, maar verwacht dat mijn NAS het zonder problemen oppikt. Ik zal de review mogelijk nog aanvullen als ik zover ben...

Als je een SD/HD-speler zoekt met weinig poespas, die ook nog eens op een netwerk kan, dan is dit ukkie een aanrader. Haal wel meteen een klein harde schijfje, want dat werkt fantastisch.

Heb jij ook een WD WD TV Live (2009)?

Kun je wat meer uitleg geven over de iso / dvd support.

Ik heb vernomen dat je zelf de overige subs uit je film moet gaan rippen om hem een beetje fatsoenlijk te kunnen bekijken.