Specificaties 25" • 2560x1440 • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

AOC Professional Q2577PWQ Zilver, Zwart Review

Raindeer 30 maart 2017, laatste update op 5 april 2017, 97 views

AOC Professional Q2577PWQ Zilver, Zwart

Werkgever kocht 5 stuks. Uitstekend scherm voor zakelijke gebruiker. In Word twee pagina's of documenten naast elkaar. In Excel kolom A tm AE tot rij 46. Genoeg aansluitingen met veel meegeleverde kabels, behalve mini-displayport en HDMI. Goede detectie door Windows 10. Voet en bezel kunnen wel makkelijk krassen.

Pluspunten

• Breed met mooi beeld
  • Heerlijk voor zakelijke applicaties
  • Ingebouwde speakers
  • Prijs is uitstekend tov veel concurenten
  • Veel soorten aansluitingen
  • 3 kabels bijgeleverd (DVI, Displayport, VGA)
  • Verstelbaar in hoogte en door te draaien
  • Onder de voet zit een draaiplateau, maakt het makkelijk om scherm ietsje te draaien

Minpunten

• Geen HDMI of Mini-Displayport kabel meegeleverd
  • Onze onhandigheid zorgde voor een krasje op voet bij montage.
  • brushed aluminium bezel kan door nagel gekrast worden
  • Vage weirdness met wel of niet aan

Deze review iets uitgebreid, wegens een gevalletje totale weirdness. We hebben hier op kantoor 5 van deze monitoren. De monitor van deze reviewer hangt aan het zelfde stekkerblok als die van een collega. Enige verschil is dat de collegas middels een Displayport naar HDMI convertor zijn aangesloten en de reviewer rechtstreekd mini-displayport naar displayport

Na 3 dagen gebruik kom ik op maandag ochtend bij mijn werkplak, sluit de monitor aan en geen beeld. Helemaal niets. Wat we ook proberen, het ledje onderop gaat niet aan, geen idee. Bol.com wisselt de monitor om en dinsdag de nieuwe geinstalleerd. Doet het perfect. Woensdagochtend, de monitor doet het weer niet. De andere 4 doen het perfect. AOC gebeld, aardige lui, ook geen oplossing. We veranderen kabels, we houden de powerknop tot 30 seconden ingedrukt, niets werkt. Collega koppelt alle kabels, ook de stroomkabel, los van het apparaat en drukt de powerknop nog even een paar seconden aan. Opeens flikkert er een blauw lampje. We sluiten het apparaat aan en hij doet het weer. Dit is geen gewenst gedrag en houdt de monitor dit vol, dan gaat deze terug, maar een dergelijke vaagheid dient beschreven te worden, misschien help ik er nog iemand mee.

Heb jij ook een AOC Professional Q2577PWQ Zilver, Zwart?