Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Plantronics BackBeat Pro 2 (Bruin, Titanium) Review

wrapper83 27 maart 2017, 466 views

Plantronics BackBeat Pro 2 (Bruin, Titanium)

Erg fijne draadloze koptelefoon met een geweldig geluid! Het werd tijd voor een nieuwe omdat mijn vorige Sennheiser HD 428 het begeven had (earcups lieten los), daarnaast werd het wel eens tijd voor een draadloze versie incl. noise canceling;-)

Pluspunten

• Zit goed over je oren.
  • Goed geluid en lekkere bass!
  • ANC werkt goed!
  • Goede afwerking
  • Fijne bediening
  • Lange accu tijd 20-22uur
  • Pairing goed en eenvoudig

Minpunten

• Volume knop zit wat los

Erg fijne draadloze koptelefoon met een geweldig geluid!

Na een uitgebreid onderzoek uit de volgende types:
- Bowers & Wilkins P5 Wireless
- Audio Technica ATH-MSR7
- Sennheiser Momentum G
- Sony XB950BT
- Sony XB950N1 (helaas nog niet uit, komt april 2017 uit)

Ben ik erg blij met mijn keuze, het ondersteund ook AptX, weet nog niet of dit echt verschil maakt...

Succes met jullie zoektocht!

Heb jij ook een Plantronics BackBeat Pro 2 (Bruin, Titanium)?