Samsung Galaxy A5 (2017) Zwart Review

mrronald 25 maart 2017, 159 views

Samsung Galaxy A5 (2017) Zwart

De Samsung Galaxy A5 is een mooie telefoon qua design. Beeld is mooi helder en scherp. Het geeft een fijn gevoel dat de telefoon spatwaterdicht is, dus in de regen hoef je je geen zorgen te maken. Ik vind de foto's die je er mee kan maken mooi helder.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Scherm
  • Camera

Minpunten

• Veel samsung apps

De Samsung Galaxy A5 is een mooie telefoon qua design. Deze doet niet onder voor een S7 vind ik. Fijn zijn ook de rechte randen, ben niet zo'n fan van de edge telefoons. Beeld is mooi helder en scherp en alles is goed leesbaar. De kleuren van het scherm lijken levensecht. Het geeft een fijn gevoel dat de telefoon spatwaterdicht is, dus in de regen hoef je je geen zorgen te maken. Als je bekend bent met Samsung telefoons of tablets dan ben je zo gewend aan de besturing er van. Ik vind de foto's die je er mee kan maken mooi helder en scherp. Ook de selfie camera is van goede kwaliteit. Ik was verrast hoe snel de telefoon kan opladen! De batterij gaat een dag mee bij gewoon gebruik, maar als je veel spelletjes speelt dan gaat die sneller leeg. Aan de andere kant als je weinig doet dan gaat de batterij langer dan een dag mee. Ik heb tot nu toe genoeg geheugen om alles te kunnen doen. Kortom een goede snelle telefoon maar goedkoper dan die uit het dure segment.

Heb jij ook een Samsung Galaxy A5 (2017) Zwart?